remarketingas

Remarketingas – kaip jį įgyvendinti? 6 punktų programa sėkmingai kampanijai sukurti

Remarketingas. Kas tai?

Trumpai pabrėšiu – remarketingas tai ne AdWords reklamos. Panašumo turi, tačiau esminiai principai šių paslaugų  itin skiriasi. Remarketingo kampanija yra paleidžiama naudojant AdWords login‘ą. Tik tiek.  Taigi, strategiją, kurią paruošėte AdWords‘am teks pamiršti. Tai, kas gi tas remarketingas? „Juk ten tos pačios reklamėlės!“ – kaip teigia neretas vartotojas.

Jei jau skaitote šį blogą greičiausiai esate šiek tiek pažengęs interneto vartotojas (neapsiribojate vien naujienų portalais ir e-mailų tikrinimu) ir apsilankote elektroninėse parduotuvėse, renkatės keliones, viešbučius ar užsisakote kitokį servizą internetu. Tačiau ar kada nors pastebėjote, jog tiesiog beklaidžiojant po internetą, jums prieš akis iššoko reklamėlė produkto, kurį neseniai norėjote nusipirkti?  Sutinku, reklamos erzina ir aš pats neretai jas ignoruoju. Bet kartais sunku nepastebėti kai norimas daiktas (ir dar su nuolaida!) išdygsta prieš akis. Jei esate tai patyrę, o greičiausiai esate, tai nenustebkite, jus paprasčiausiai remarketino.

Iš kur jie žino?

Remarketingo veikimo principas yra pagrįstas sausainėliais („cookies“).  Jums užtenka apsilankyti interneto svetainėje, kuri naudoja remakretingo metodą ir Jūsų kompiuteryje iškart bus išsaugotas sausainėlis. Visgi pastarųjų naudojimas yra glaudžiai susijęs su asmeninės informacijos kaupimu, taigi, prieš pradedant remarketingo kampaniją siūlyčiau šiek tiek panagrinėti „Cookie law“. Ji puikiai aprašyta ir pakomentuota A. Kaushik‘o blog‘e, straipsnyje EU Cookie / Privacy Laws: Implications On Data Collection And Analysis.

Tiems, kam skaityti teisinius reikalus, nuostatus, įvairias sąlygas ne prie širdies, ir norite saugaus ir greito sprendimo galite pasinaudoti pavyzdžiu rastu thetrainline.com svetainėje:

terms

Paprasčiausiai leiskite lankytojams patiems nuspręsti – nori jie būti remarketinami ar ne. Asmeniškai pasakysiu, jog maloniau žiūrėti į reklamas adresuotas tiesiogiai man nei matyti nuolatos brukamas SMS credit ar „nuolaidų“ puslapius. Todėl spaudžiu ranką tiems, kurie nevengia skirti laiko kuriant „cookies policy“ ir strategijai remarketingo reklamai. Tai tiesiog įdomiau vartotojui.

Kokia remarketingo nauda?

Turbūt jau spėjote suprasti remarketingo naudą, bet visgi patikslinsiu – tai reklama nukreipta į vartotojus jau apsilankiusius Jūsų svetainėje, todėl vieną kartą apie jus sužinoję, potencialūs pirkėjai remarketingo pagalba apie jūsų, produktus, akcijas, specialius pasiūlymus sužinos net neapsilankę svetainėje. Skamba patraukliai, ar ne?

Nuo ko pradėti?

Norint užsiimti remarketingu Jums reikės:

  1. Google AdWords account‘o.
  2. Jau minėtos „Cookies policy“.
  3. Sugeneruoti remarketingo kodą ir jį įsidiegti į visus svetainės puslapius arba tik į pasirinktus priklausomai nuo kuriamos kampanijos. Visgi jei sugalvosite išbandyti kelias kampanijas, pirminis variantas patogesnis.

Kaip sėkmingai sugeneruoti vadinamąjį „Remarketing tag“ galite pamatyti šiame video:

Trumpa video santrauka ir instrukcijos:

a) Eikite į Adwords account‘ą -> Campaigns (1)

b) Jei kampaniją kuriate pirmą kartą spauskite“Create your first campaign“ (2)

sukurti-kampanija
c)  Eikite į „Shared library“ (3) -> Spauskite „Audiences“ (4) -> Spauskite „View“ (5)

  1. second

d) „Remarketing tag“ pamatysite paspaudę [Tag] (6)
remarketing-tag
e) Remarketingo tag’as (7):
remarketing-kodas

4.  Sukurti remarketingo strategiją, pvz.: ar reklamėles rodysite visiems Jūsų svetainėje apsilankiusiems vartotojoms; ar tik tiems, kurie įsikėlė prekes į prekių krepšelį ar kt.

Strategija tai vienas iš esminių punktų, todėl pravartu gerai ją apgalvoti prieš pildant „Remarketing List“ (kurį rasite paspaudus: „+New audience“ -> Remarketing list).

remarketingo-strategija
5. Sukurti AdWords „Online campaign“, o jos viduje – „Ad Group“

6. „Ad Group“ dalyje priskirti remarketingo strategiją.
Tai atlikti galite naujai sukurtoje „Ad group“ spausdami:
a) Display Network (8) -> Interests & Remarketing (9)

remarketingas-prideti-grupe

 

b) Tuomet spauskite „+Change display targeting“ (10) ir „Remarketing list“ (11). Beliko tik pasirinkti jūsų sukurtą remarketingo strategiją.

pasirinkti-strategija

 

Vuolia! Sveikinu, Jūs esate pasiruošę paleisti savo Remarketingo kampaniją. Nepamirškite jos apmokėti:)

Nori sužinoti daugiau? Prisijunk prie mūsų facebook‘e: www.facebook.com/imperhub Ten mes dalinamės naudinga informacija, ypač reikalinga besikuriančiam verslui, besidominčiais komercija, web dizainu, SEO, socialiu marketingu ar kt. Mums visada įdomi bendraminčių nuomonė.